Suugit väder, gäster, iriterrande syskon !!!!

Hejsan igen !! <3
jaha nu sitter jag vid datan när det är 20 grader ute , Brrrrrrrr.. inte varmt :D
haha ne, idag så tog jag och jejje en sväng till affären men me moppen så jejje skulle få träna lite..  det vart skiit kallt men trevligt men nu kom våra gäster så ska gå och säga hej !!
så nu har jag varit och sakt hej i alla fall, det är alltid kuuul me lite besök, haha.
Nu ska ni få hära en lite rolig sak jag satt på taket och köka frulle idag för det var sool så vi fick det :)
haha men i alla fall så annars så har jag inte gjort så mycket mer an att bråkat me lille syrran som vanligt :P
haha ne nu ska jag nog vara lite social :P me gästerna men först ska jag plocka undan lite men kolla nu tittade ju soolen tillochme fram :P men hare såå gött !!
juste lite bilder kommer senare :) elr nu:
mina mumsiga tuggumin (noooooot)!!
bäbisen som ÄLSKAR att rymma!!! :P <3
shiiit vad lång tid det tog och jag börjar få oont i rumpan av stolen så
Pusspuss <33

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0