TJAAA ALLA MÄNNISKOR(;

Hello beeybes
aa nu e det så att det är inte Michaela som skriver utan Rebecca
det ända jag ville komma med va "några" ord till söta michaela!
Såhär ligger det till för det första jag saknar dej som inte i helvette!
Ingen är som du hjärtat!!
Dom dära dagarna jag minns mest, dagarna med dig.
Det jag har i mitt huvud är absolut absolut inte värst, dagen då vi två blev bäst?!.
För mig det är så svårt att inse att det verkligen hände.
Det jag kände var äkta.
Du tände lågan i mig när jag stod vid världens ände.
För att sakta ta klivet över klippan till botten.
Men precis som en ängel tog du tag i mig och förde mig till toppen.
Du torkade droppen som rann ner för min kind.
Med dig tog jag min största seger, alltså kärleken vi två hade.
Du blev också min första kärlek. 
Jag har haft dej vid min sida i 13 å ett halvt.
Det är inte många som brukar kunna hålla kontakten så länge!
Men du och jag vi två dom bästa dom som knäcker alla!
Vi har klarat det vi har nått toppen
även om ni ställer er på tå så kommer ni inte att nå up till vår nivå! right? 
Jag har tänkt på en sak ist för att förklara hur bättre än alla vi är så
har jag tängt på vad vi fick ut av åren.
De är förjävligt många minnen!
Nu sitter man här framför den hära jävla datan och tittar på det finaste ljuset i
alltså du!
Du är lågan som lyser upp mitt liv och kommer alltid förbli.
När jag ser din blick får du mig att tappa andan och när du sen går
förbi kan jag inte låta bli att titta bak. Allt jag kan göra nu är
allt tänka på allt det vi hade tsm!.
För det som vi har det är ngt allra extra ngt specielt.,
När jag grät, torkade jag minna tårar.När jag ramlade, klev jag upp igen. När jag blev sviken
gick jag vidare.När mitt liv rasade,byggde jag upp det igen.
Men om jag skulle förlora dej, då skulle tårarna få rinna,då skulle jag inte kliva upp igen,
Då skulle jag inte gå vidare, då skulle jag låta mitt liv rasa!
Du gör min dag till det lilla extra, till det speciella
Varje ord jag skriver är fan menat till dej!
Inte bara en jävla bullshit!
Det sista jag vill se är dig, innan jag lämnar jorden och nämna
dessa tre orden - jag älskar dig Michaela<3

Och den här bilden jag säger bara Grrrr!

Lämna ett spår
Postat av: Rebecca

men vafan ingen kommenterar ju din blogg michi de måste vi ändra på<3;OOOO

2009-07-16 @ 23:28:45
URL: http://livetsomrebecca.blogg.se/
Postat av: -Milly-

Vilken underbar blogg du har! Verkligen!

Ska vi kanske följa varandra via bloglovin'?



Kram ♥

2009-07-17 @ 08:12:17
URL: http://memilly.se
Postat av: En smartare Kissie

Hej! jag gillar din blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



Vill du veta hur du ska tjäna pengar på din blogg? Kolla in senaste inlägget på min blogg ;)



http://www.ensmartarekissie.blogg.se

http://www.ensmartarekissie.blogg.se

http://www.ensmartarekissie.blogg.se

2009-07-19 @ 13:06:50
URL: http://ensmartarekissie.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0