Sommar, sommar och sol!!

Hej alla sötosar!!
haha, nu har jag varit och badat, det var inte så kalt men inte varmt heller :)
haha, men nu sitter jag här och slappar :P 
jaha sen har jag hjälpt till att måla idag det är ju alltid kul :)
haha men i alla fall nu vill jag att ni ska kolla in min lilla gull unge och hennes kille :D
Visst är dom söööta! små tuteduvor! ! <3<3<3(stavning??)
men nu ska jag kila hare  bra !
pusspuss

Lämna ett spår
Postat av: lippa

heeeej älskling hur är det???

är det elin det ser ut som det =)

vi måste träffas någon gång=)

2009-06-25 @ 22:00:37
URL: http://lippz.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det Lovisa frank??

2009-06-26 @ 18:56:34
Postat av: Michi

Svar till lippa:

Heeej gmn !!

haha ne det är lollo :D haha ja det måste vi men nu är jag på landet :P



svar till anonym:

haha ja det är det vadåra??

2009-06-27 @ 19:57:00
URL: http://michilelas.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0