Sommar!

Hejsan !
jaha, nu  sitter men här framför datan..
men i alla fall idag så har jag inte gjort så mycket mer en att jag varit och badat och det var inte så kalt som jag trode att det skulle vara .. : /  haha..
men i alla fall enligt nån så kallad blondinbella som har komenteratmen blogg, sägar att jag är tjock och glad!
haha, det var lite skratt retande, för jag är glad och jag är tjock på glädje :P
haha det var i alla fall min åsikt :p
menmen jag tycket att ni ska kolla in denna blogg:
www.sonshine.blogg.se
det är en fin och bra blogg tycker i alla fall jag :)
men i alla fall, imorgon så har jag ingen anning om vad jag ska göra men jag tror det blir att plocka undan lite här hemma :)
hare såååå bra nu
puss&kram
Michilela

Lämna ett spår
Postat av: Tove<3

Jag kan försöka lägga en bild på dig då ^^<3

2009-06-24 @ 10:17:22
URL: http://sonshine.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0