Sommarlov!!!

Hejsan alla människor !!
jaha jag har daragit ner lite på allt bloggande nu skriver jag mer när jag har lust.. men man tappar lusten när alla skriver en massa taskiga kommentarer men so what vad hjälper det er ?? men i alla fall nu sitter jag i skolan på min näst sista lektion nu har jag No sen har jag musik.. och bara satt ni vet min kompis sa det till mej, att det ser ut som att jag röker på en av bilderna på min heater.. men jag äter faktiskt en damsugare dom där bakenserna bara satt ni vet =P men i alla fall så kolla in Elins blogg men bli inte rädda för ögat det är hennes :P men det blev jag ;)
men i alla fall så sitter jag i våran data sal och bloggar och lyssanr på musik !  haha i alla fall nu ska jag kolla runt lite bara men ni får hare bra alla sammans :D

Puss

Michilelas

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0