Vinnare!!

Hejsan alla gladisar !
har ingen anning om ni är det men det är i alla fall jag !
Nu har jag skrivit om den här texten 3 gånger! för datan har PROBLEM!
men i alla fall idag på morgonen när jag satt vid datan så ringde det på hem telefånen och så kom min lille syrra med tveksam min och sa att det var nån som hette ingvar tror jag att det var.. men i alla fall så sucka jag för jag trode att det var nån av mina kompisar som retades me henne men när jag svarade så var det ingen av mina  kompisar det var en kille från Cloetta han ringde angående en tävling om att vinnaen kexig sport bag :)
och först fatta jag inte men sen så sa han att jag hade vunnit!
JAG VANN VÄSKAN! JAG SOM ALDRIG VINNER VANN EN VÄSKA BLAD TYP FLERA MILJONER DELTAGARE!
så nu kan man pusta ut guuuud va kuuul jag vinner ju aldrig !
men i alla fall när jag kom ut i köket och sa det till alla andra så grattde som mej sen ringde det på jejjes mobil och hon troed att det var mirri men det var samma kille från cloetta som sa att jejje hade vunnit en filt i en annan tävling hon hade varit me i !
haha kompiskt vah?
och han fatta att vi var syskon så han sa till henne att han han troligen prata med hennes syrra nyligen :P
jaja, men nu kommer min kexiga sportbag!

Haha, ja det var en STOR bag det :)
men i alla fall nu tror jag ni vill veta vad jejje fick av men i present:

Det är hemma gjort jag har smält tenn och gjort J:et heeelt själv ..
me lite hjälp av pappa :)
men nu ska jag hjälpa till och vara social me födelsedagsbarnet!
hare gött!
Michilela

Lämna ett spår
Postat av: blondinbella

orka, skulle mer säga TJOCK OCH GLAD , passar dig!

2009-06-23 @ 16:25:32
URL: http://blondinbella.se
Postat av: Michi

okej.. tyck det om du vill..

jag bryr mej inte, och det är inte vad som passar mej utan vad dom säger och det är god och glad!

men om du tycker att jag är TJOCK OCH GLAD ! så tar jag inte åt mej, om du inte har ett bättre liv en att klaga på mitt så visst !

men ja jag är glad!

2009-06-23 @ 23:12:03
URL: http://michilelas.blogg.se/
Postat av: blondinbella

nää, skojja bara ;) du är faktiskt skitsaml, dessutom, så vill jag också ha en sådan väska (a) puss och kram /B

2009-06-24 @ 07:56:38
URL: http://blondinbella.se

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0