Dålig uppdatering :(

Hejsan alla sötisar!!

ledsem att jag inte har skrivit på länge men det här hänt så meycket på sistone.. igen dåligt men asso provn och sånt i skolan så aja...
haha, men i alla fall så var jag ju och åkte skidor med ettan i lördags det var skit kul jag åkte med jejje och mirri.
Hah, Mirri var  bäst, men det var andra gången i hela mitt och jejjes liv vi åkte skidor men Mirri var en bra lärare vi åkte faktist i röda backar :P
och inklusive en röd of pist hahaha, dat kan man inte säja var så lyckat, jag ramlade typ en miljon gånger.. haha menmen i alla fall, så har jag varit och ridit med min kopis det var skit kul!
haha, men vi hae med oss saft och jag tror att nån hade blandat i nått för vi vat helt flummaiga det var skit kul HAHA!
menmen det var skit kul det me, amn det roligaste var när vi skulle hämta hö.. Jag hade ryggen mot min kopis och så sa hon Michi och jag vände men om och så pooooooff så hade jag hö i hela ansiktet och hahah man kan säja att jag gav igen :P
menmen idag så var jag i skolan det var ganska kul förutom att Tove gjorde illa handen..
men efter skolan så höll en i min klass att slänga sej i en snöhög, och när vi kom sa jag
- haha loser så där ska man inte göra  :p
och då gjorde jag, så att jag flög en rejäl bit upp sen rullade jag ner sen gjorde jag en kulebytta ner också :P
hahaha, jaha men nu tänkte jag lägga in öite bilder..

Tove fattar inte riktigt So läxan  :D
Här är Beccas, Mina, Jejjes; min lille syrra och beccas lille brors drickor till bion vi skulle gå på vi skulle gå på Bolt hahah  :P den till vänster på bilden på toppen är min och en av dom andra colorna under jejjes är kalle läsken och lemon och en av colorna är beccas och sen kommer jag inte håg vems som var vems av dom andra ;P

Lite bilder från skidresan :P

lite bilder från bussen :P

Min godis påse och min väska  :P
Backen  från sitt liften :P
Mina och Mirris skidor :D
Jejje och Mirri på bussen :P
Här är typ den änklaste delen i den röda of pist vi åkte i :P'
Här har Jejje och Mirri ramlat.. dett lite trasligt :D :P och där har Mirri redan stält sej upp :P

ja nu pallar jag inte lägga in fler biledr nu, men kanks ekommer sen :P'

PussPuss

Lämna ett spår
Postat av: Miranda

haha snygg bild =D

2009-03-11 @ 19:43:49
URL: http://mirandaa.blogg.se/
Postat av: jossan

Hahahaha!! :D jejje ramla!! :D det där gjorde min dag ;D



Puss <3 älsk

2009-03-16 @ 13:08:04
URL: http://develich.

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0