Hos LINN!<3<3

Hejsan alla sötisar! <3


haha, kolla igår så fyllde Alvin i min klass år och jag och becca ville ropa upp det i högtalarna i skolan, men det var förbjudet tydligen.. menmen sen så gick jag och Tove till rektorn och frågade om jag och hon fick ropa upp i högtalarna men det var ett till nej som vi trode men han a att vi fick skriva upp det på TV:n så vi skrev på

Aktuelt v.13
Grattis Alvin i 7min<3

så skrev vi :P haha det var kul men sen idag så var jag i skolan som alla andra friska och krya barn var :) elr kanske nästan alla. meneman i alla fall så hade vi So-prov igår det var inte lika kul.. menmen det kändes bra.
menmen idag så hände det inte så mycket förutom att jag Nora och Tove lekte lite barn lekar efter gympan det var jätte flummigt menmen, nu ska jag vara lite social men alla andra människor :) men ha en fortsatt bra dag :)
Ps!
När klockan var typ 7 så var det fortfarande ljust ute JIPPI! (nu kommer våren!)

PussPuss

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0