Matilda, Hopprep och inge mer skola! =D

Hejsan alla sötisar! :)

nu sitter jag här hos Matilda och är osocial som alltid :p
men nu har vi nyss varit ute och hoppat lång hopprep i dugg regnet det var jätte kul fast Matilda ramlade :(
men nu ska ni få höra om hela min dag! :D
den startade inte bar precis....
I gårkväll sa tove att vi skulle börja kl 8 istället för 9:55 och det tyckte jag lät lite konstigt men jag ville inte skolaka så jag stälde klockan och gick upp :P men när jag skulle det så hade stolen jag skulle skulle gå ner på stod en bit bort  och jag var hal koma kan man säja så jag kollade inte och min stol har hjul så den rullade iväg och jag skrapade upp under armen kan man säja.. AJ sa jag om jag ska vara helt exakt skrek jag :P menmen där rök min idé att ha på mej mitt nya linne så det fick bli en mjuk lång ärmad :P menmen sen så ringde tove mej när jag satt på bussen och bara fråga ver jag var sen sa hon bara hej då och då vart jag lite misstänksam men när jag kom till skolan kom dom och när jag tänkte gå in så såg jag en lapp på dörran där det stod:

7min har rep på elevens tid!

så jag ställde klockan 2 timmar tidigare an jag igenterligen skulle -_-
men gissa om jag fick damp på tove och hon viste det när hon ringde mej men hon ville ha sälskap -_-
menmen sen så typ gjorde jag mej illa hela tiden i skolan.. _ : / lite udda menmen sånt är live´t men vill nu veta det bästa jag ska inte till skolan mer denna vecka här kommer mitt schema för veckan :

Onsdag:
Livskunskap

Torsdag:
Genrep till konserten

Fredag:
Konserten

Så det var allt nu är Matilda trött på att jag sitter och skriver men om jag är snäll kanske hon kan lägga in en bild :)
Hihi, Michi du vet att jag smälter när du smörar....

Redigering: Jag
Bildprogram: Picasa 3


Puss, puss. ♥

Lämna ett spår
Postat av: Anonym

matilda är ju fö fan inte din :O hon e min!!

2009-05-09 @ 10:23:53

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0