Med becca <3 :P

Hejsan alla sötisar!!

idag har jag varit och handlat lite lördags candy på godis hörnet :p
sen så åkte vi och handlade lite sen så åkte vi ut till min farbror och kollade på hans hus som dom håller på att renovera :P
menmen nu är jag med becca och hon har nyss ätit och hon fick nog lite mycket energi för nu lysnar hon på världens sämsta låt och suckar som bara den :P men nu gick hon igen och jag tänkte att jag skulle vara klar när hon kom tillbaka så jag ska dra nu hare bara och ät upp er mat oxh borsta tänderna x'D

PussPuss

Lämna ett spår
Postat av: Rebecca

men michi da:O

utan att fråga om du fick låna min data!:@

(a)<3

2009-04-17 @ 18:43:33
URL: http://livetsomrebecca.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0