Skola, Mölnvik och Coop forum ! ;)

Hejsan alla sötisar! :)

vad har ni gjort idag då?
haha, vill ni veta vad jag har gjort? haah jag skiter i svaret jag skriver ändå :P
okej, idag har jag varit i skolan och idag är det som min fredag för jag är ledig imorgon för vi har en tibet dag, det är när man ska jobba en dag och tjäna 100kr att skicka till tibet :P
menmen jag ska jobba istället -_- men det är roligare en att vara i skolan så man kan säja att jag har 4 dagar lång helg :P för jag är ledig på måndag me :P
men idag hade jag Matte-prov det gick sämst jag fick helt hjärn stopp men jag ska göra omprov och det kommer inte vara bara jag för typ alla jag frågade hade också fått hjärnstopp menmen sånt är livet men jag ska börja sköta mej bättre i skolan i alla fall menmen idag i skolan så gick jag,tove,elin och filippa ner till godis hörnet på rasten för elin och filippa skulle köpa det menmen :P
sen efter skolan så åkte jag och filippa hem till mej för att hämta pengar för vi skulle till mölnvik så jag kunde köpa en present till mamma hon fyller år imorgon :) menmen i alla fall seeeen så när filippa och jag skuölle gå till rusta så sa jag att jag tyckte att den lila rodellen där ar jätte ful och hon hade inte ens sett sett den färut :P


 

pusspuss


Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0