Stan och Ettan!! =D

Hejsan alla sötisar !!

nu sitter jag här hemma vid datan och kollar på Robinson haha Michel åkte ut, inte föratt jag har en annig om vem han är för jag har varit på ettan det var ul jag var där med
Becca och Matilda och vi sjöng sing star och spelade  GHWT det var kul men sen fick vi inte vara där mera för det var några tjejer som ville spela men då gick vi ut och sate oss i en soffa det var´inte lika kul för vi satt bara och pratade : / menmen sen idag tidigare så var jag med Matilda i satn det var jätte kul :)
vi var först vad nån galeria som hette ringen sen åkte vi till galerian och jag hittde ettjätte gulligt vitt linne som jag köpte :P
sen köpte vi muffins på amerikan cockies =P
haha men nu pallar jag inte skriva mer men det kommer lite biledr imorgon :)

PussPuss

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0