19 maj

Hejsan alla sööötisar!

Jaha, idag var jag i skolan.. fast vi var på stadsvandring.. det sög för vi skulle ha orgentering i stan, det söööög ännu mer för jag och mitt gäng jag gick med missa alla första fråger föratt vi inte fatta så gick tbx och kom sist av alla i mål och några var irriterade föratt dom inte fick äta, haha men i alla fall sen åkte vi till lång holmen och åt där.. det var trevligt :) men det var några idioter i en annan klass som höll på aytt kasta sand och pinnar på fåglarna där.. hur kan man vara så elak, jag var nära att ta en näve sand och kansta på do  och kolla om dom tyckte attt det var så kul! men i alla fall sen åkte vi hem och då gick jag in och la på soffan men när alla andra kom så gick jag in och la mej på min säng och då somnade jag sen kom jejje och väkte mej och då trode jag att det var morgon och då hade jag tydligen frågatr vad klockan var, inte vad jag minns men i alla fall jag är nog inte helt frisk för jag är typ assa trött så vi får se omdet blir skola, men sen så hade jag feber också så men vet ju inte.. men nu ska jag sova så hare bra aklla människor!

Puss&Kram
Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0