20 maj

Hejsan alla mäniskor!
jaha, ja idag vart det att vara hemme men det var nog bra för jag känner mej inte helt ok. men  i alla fall nu kollar jag på marley and me den är jätte rolig ! haha, men men imorgon så blir det grönan! det ska bli jätte kul jag ska åka insane det kommer nog att bli det roligaste!
men i alla fall så ska jag snart sova lite.. tror jag , hehe, menmen annars skulle vi han bolltunering i sklan och jag har ingen anning om vad vi skulle spela men i alla fall så missar jag inte nåt i sklan och det är bra för mej i alla fall :D
haha, nu äre värsta snö vädret på filmen men jag vill i alla fall ha sommar men den är typ här nu i alla fall så det spelar ingen roll, men nu ska jag kolla lite på filmen men hare bra :D
Puss&kram
Michilela

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0