Hemma, trött och ont!

Hejsan alla söötisar!♥
jaha idag har jag bara varit hemma hela dagen eftersom jag hade feber igår.
men i alla fall så har jag bara legat och slappat idag men jag var tvungen att åka till skolan föratt hämta en remis så jag kan åka och kolla min syn som jag ska göra runt 5 tiden där nånstans.. menmen jag mötta bara några av mina klass kompisar efetr som dom hade bolltunering idag, sen tog jag med mej min bok som heter 7A det handlar om en klass som ska åka på klass resa men det blir inte riktigt som dom hade tänkt sej..  och idag lästa jag 45 sidor i den.. :D
det är vår svenska lärare som gav oss den så alla i hela klassen läser den men jag är typ den ända som tycker att den är bra ! haha, det är lite flummigt.. men i alla fall så ska jag nog ta nåt att äta.. men ni alla får hare såå bra :D

Puss&Kram
Michilela

Ps!
juste ni knakse vill veta varför jag skrev att jag har ont.. ja jag fick utslag på min rygg och sen började dom att göra ont och nu har jag rätt så ont där...

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0