No- lektion!!

Hejsan alla gladisar!!
jaha nu sitter jag här i skolan och har No-lektion men det han hade fixat till oss funkade inte så vi fick surfa runt i stället :p
men i alla fall så idag så har jag tydligen lykats glömma min kompis födesedag ! usch fy och blä på mej !! fyfyfy  :(
FÖRLÅT GUMMAN ! GRATTIS GRATTIS!!! <3<3
jaha, men föratt säga förlåt och göra henne glad så tog vi en bild på henne och kopierade den på ett dokument och skrev grattis och lite saker, men när vi skulle gå till datorerna me våran lärare hade nån skrivit en jätte taskig sak och kryssat över henne och jag vart JÄKLIGT irriterad och Tove me.  men i alla fall..  så idag så har jag varit i skolan och är det fortfarande, men jag har haft engelska glosprov och det var inte sååå kul..
men i alla fall mu ska jag skriva lite bloggar ni borde kolla in !
www.powerpuffz.blogg.se
www.livetsomrebecca.blogg.se
www.poppsen.blogg.se
www.toriz.blogg.se

Lämna ett spår
Postat av: Linnea. G

orka att du har ABBA när man kommer till din blogg? jag flyr och klickar bort din blogg för att musiken är så irriterande!!

2009-05-30 @ 08:53:01
Postat av: Michi

Ehhh... vem är du och känner jag ens dej!? och för det andra om jag är så patetisk och har dålig musik varför då ens kolla på min blogg !! skaffa dej ett liv i stället föratt gnälla på MITT!!!!

2009-05-31 @ 14:49:23
URL: http://michilelas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men varför går du äns in på hennes blogg om du tycker att allt på den e så jävla dåligt.

och du säger att du flyr varje gång du kollar på bloggen.Men du e så jävla besatt av henne så du måste gå in och kolla vad hon skriver varje dag alltså du älskar henne så mkt att du måste kolla på hennes blogg varje dag de e bara att innse du älskar henne och du e besatt!

2009-06-04 @ 12:59:29
Postat av: Rebecca

Men varför går du äns in på hennes blogg om du tycker att allt på den e så jävla dåligt.

och du säger att du flyr varje gång du kollar på bloggen.Men du e så jävla besatt av henne så du måste gå in och kolla vad hon skriver varje dag alltså du älskar henne så mkt att du måste kolla på hennes blogg varje dag de e bara att innse du älskar henne och du e besatt!

2009-06-04 @ 12:59:49
URL: http://livetsomrebecca.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0