Skola, Sommarstugan, Tove, SOL!

Hejsan alla glada människor!!
jaha idag var det 38 grader i solen fast i lä, men jag var i dalarna hela helgen och där var det lika varmt :D
men i alla fall så i dalarna så gjorde jag inte så mycket vi var i stugan och jag var så himla besviken på robinson!!!!
Jarmo var den ända riktiga vinnaren !! Det ända Ellenor hade gjort var att åkt snålskuts från hela början! sen har hon mage och sitta och smöra!! usch fy och BLÄ!! jag äe så himla besvken!
men i alla fall så idag när jag kom hem så åkte jag pappa och jejje iväg föratt hitta en mors-dag presen6t till mamma, oh vi hittede en sak som vi köpte det vet en jätte toffla med 6par tpfflor i och på jätte tofflan stod det GÄSTER på och den tänkte vi att vi kunde ha i stugan ! sen ringde jag till Tove och frågade om vi skulle hitta på nåt och ja SÅKLRT vi kunde det :P och när jag kom ner så hade hon på sej bara en bikini överdel och ett par shorts men det tänkte jag inte så mycket på i alla fall, men sen så sa hon kom ich så gick hon ut på altanen och jag gick ju efter.. hmm ett mistag kanske, när jag kom ut så dränktes jag i vatten eller från en vatten pistol kan man säga :p  men sen så fick jag låna en bikini överdel och en vatten pistol  så det blev avtten krig! sen gick vi in och skulle kolla på en film men då ringe mamma och pappa och sa att det var mat så jag gick hem och sen frågade jag om jag fick gå tbx men då skulle jag jobba matte men när jag var klar så fick jag gå tbx och då kollade vi klrt på filmen  och sen gick vi ut och hade vatten krig och sen så skulle jag hem coh när jag kom  hem tog jag en dusch, sen kollade vi på en film, och jag tog macka! och nu fick jag veta att jag inte kommer att få ha kvar en av mina älsklings kanaler! och det suger!!!!  men nu ska jag sova och njuta av den stunden jag har kvar av min favorit kanal!
Puss&kram
Michilelas

Lämna ett spår
Postat av: Tove<3

haha det var fett kul i söndas!<3^^

2009-06-01 @ 13:09:23
URL: http://poppsen.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0