Skolföreställningar, skola, föreställningar

Hejsan alla glada!
jaha, vad gör ni då?? haha jo jag sitter och fixar lite med bilder från min föreställning jag tänkte om ni kanske ville se lite så nu ska jag inte skriva mer så här kommer lite bilder :D
Min makeup på sista dansen vi skulle vara färglada :D men det var en sak jag blev irriterad på och det var, - åå, djurgården! det var typ alla som sa det men det är rosa och orange! Jag sminkade det själv :D (stolt) :P
jag på en av mina danser :D ville inte lägga ut alla mina kompisar så täckte över deras ansikten, här är den sista dansen asso finalen i hela föreställningen!
Här är en av mitten danserna :D



haha, här har vi dansen med maskerna och jag var bara tvungen att sätta ut var jag var anars hade ni nog inte vetat det :D
Här tackar vi på slutet :D
och till slut lite smått och gott :D
min efter rätt, brända pannkakor med grädde :P ne jag bara skoja det är chokladpankakor och dom smackade jätte gott :D
när jag och becca var i hemesta :D
men nu ska jag sussa så hare det bra :D
Puss&Krsm Míchilela



Lämna ett spår
Postat av: Tove

hej du var jätteduktig idag när du dansa!<3

2009-05-27 @ 19:51:36
URL: http://poppsen.blogg.se/
Postat av: Jossan

Du var jätteduktig göll!!! Snygg sminkning!

2009-06-02 @ 07:53:27
Postat av: Martina

fin transa sminkning ;)

2009-06-03 @ 21:06:28

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0