Taskiga kommentarer!

Hejsan!
jag är jätte jätte ledsen att jag inte har skrivit på länge men jag tappade helt lusten när jag började få massa taskiga kommentarer från massa idiotrer (uräkta språket) och det vart lite jobbigt så det var därför jag tog en paus, men nu är jag tbx och har stor lust att skiva och jag har mycket att skiva om :D

Fredag:
Rix FM festivalen
haha, jag åkte in till kungsträgården och kolla på rix fm festivalen :)
haha det kan man säga att det var en upplevelse :) men det var jätte mycket folk..
sen var det killar som höll på att tränga sej fram mellan alla kolla inte ens vart dom gick och dom typ snodde en mobil av en tjej bara tog den ur hande på henne men jag vet inte om dom fick tag på henne sen men jag tror det för dom kunde ju inte göra så mycket efter som det var så mytcket  folk..
men i alla fall så kom
Alcazar
Måns

H.E.A.T

E.M.D

Jannet

Kim

sen var det nån till kommer bara inte ihåg namnet...

men i alla fall jag lyckades få ett kort med trumisen i H.E.A.T och jag och becca fick en autograf av Jannet (stavnning??) :D

men sen så kom E.M.D och Måns åkte ut i en bil.. det sööööög men kim, jannet och trumisen som ut den vägen men jag vet inte om det kom fler...


Lördag:

hmm kommer inte riktigt ihåg...

juste jag hade dans repetition hela dagen.. det var ganska kul men jag fick ont i svanskotan..


Söndag kommer jag inte ihåg vad jag gjorde men i alla fall..

jag har kankse fått svinkoppor och det suger.. men imogrgon har jag inga lektioner och inte på insdag heller och på torsdag och fredag så är jag ledig och på en av som dagarna bär det av till grönan men i alla fall så ska jag vila mitt huve lite jag håller på att få huvudvärk så hare bra ! :D


Puss&kram

Michilela 


Lämna ett spår
Postat av: Josiehoe

Grönan utan jossan :O den kommer inte vara lika grym som alla andra gånger:P haha <3

2009-05-18 @ 20:17:02
URL: http://develich.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha de kan man säga att de va en lyckad kväll Michi!

Jag hade iaf skit roligt:D<3

2009-05-19 @ 15:48:25
Postat av: Rebecca

haha de kan man säga att de va en lyckad kväll Michi!

Jag hade iaf skit roligt:D<3

2009-05-20 @ 09:58:00
URL: http://livetsomrebecca.blogg.se/
Postat av: jejje

du glömde Sarah Dawnfiner eller hur fan hon nu stavas ( ;

2009-06-16 @ 17:49:20
URL: http://honney.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0