Pizza :D

Hejsan bloggen :D
haha nu sittre jag här hemma oc har nyss käkat pizza :) haha det var länge sen xD sen var det en kille som hade praot på våran skola som jobbade där ! haha jag tyckte väl att jag kände igen honom :) haha aja men sen så har jag work shop imorgon :P haha aa, jag ska ha temat gospel yippi...  -.- men förra året hade vi afrikanskt tema :) haha aja , men nu ska jag jobba till mitt om prov :D men ha edt gött och sussa sött :) för jag kommer nog inte palla skriva mer idag xD haha aja men ha det bra :D

Michi

Lämna ett spår
Postat av: Rebecca

Michi vet du vad jag tycker om din dåliga uppdatering?!?!?!?!?!?!!?

IG!

Nu leker jag håkan parkman men sooo whaat?

Okej nu försöker jag vara bra på engelska?

Fattar du det driver mej till vansinne(stavas det så?:S)

2009-11-22 @ 23:36:09
URL: http://livetsomrebecca.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0