Dålig uppdatering..

Heellluuuu ! och sorry att jag inte skrivit på ett tag men har varit skit mycket i skolan hemma med kompisar och allt _! ingenting värkar funka för mej just nu... men i alla fall , jaha i trorsdags var det konformation det ver skojj :D haha men vi körde kortet då fick man ett kort så skulle me komma ihåg sitt mönster sen samlade dom ihop dom ingen sen skulle dom dra ett kort i taget så om ens mönster kom skulle man hoppa ett steg till vänster man skulle sitta asso.. haha så man hamnade i massa olikas knän det tyckte inte jag var så kul men det var lite skojj i alla fall för man såg hur typ det vart fler och fler i olika folks knän xD
aja men i alla fall jagoch tove tog bussen dit och det var en bil som körde in i våran buss ! haha komiskt asso...
aja men ia lalalf all sen igår så hade min kompis Aleksandra och hennes kompis Madde en typ tjej middag, så vi var 6 tjejer där och vi hade skit kul bara tt det var typ en jäkla fins gubbe som höll på att ringa hela tiden och efter typ 10 samtal så to jag luren från min kompis och skrek ut gubb jäkeln:
- VAFAN VLL DU OCKEJ VIE INTE KÅTA OCH VI VILL INTE DRICKA SPRIT MED DEJ FATTA ! OCH RINGER DU UPP EN GÅNG TILL DÅ JÄKLAR!
sen la jag på luren och sen ringde han inte upp mer förns typ 2 timmar senare så han måste ju fattat lite ia alla fall och det var typ bara jag sam fattde vad han sa  alla som var där bara vah? vad säger di sen när ag tog telen inna  jag skrek på han jag bah,

Jag: va fan vill du ?
Gubben: "mummel"
Jag: men hör du dåligt eller ? VAD VILL DU ??!
Gubben: Jag e spion...
Jag: E du spion?
Gubben: Japp


Sen skrek jag på honom och ni vet redan vad jag skrek  xD haha men det var jätte skoj ia alla fall xD
haha jaha sen idag så åkta vi ut till våra kussiner och hon hade gjort chokladrutor DOM VAR SKIT GOA !
haha sen fick jag en keps av henne skit snygg tycker ia alla fall  jag :d
aja men nu ska ag snart äta och jag måste jobba mer med mitt Svesna arbete! :D

Michi


Lämna ett spår
Postat av: Emma

Men michi,Svesna-arbete? XP

2009-10-04 @ 11:30:18
Postat av: Michi

haha ja du Emma jag skriver fel ibland xD haha men det låter lite kul x)

2009-10-05 @ 21:19:52
URL: http://michilelas.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0