Gudstjänst, äkel bröd och vin xD

Helluuu !
jaha nu tror jag att dom flesta undrar över min headermen det var aå att igår kväll så gick jag Tove och Sofie till en gudstjänst... föratt vi måste gå på 10 stycken innan mars nästa är så varför inte börja nu xD
haha, det var kul för i slutet skulle man gå fram och doppa bröd i von och Tove sa att det var alcohål fritt och att hon jätte gärna ville det ! och gissa vem som fick gå me då xD jo inte var det Sofie i alla fall... aja när man väl kom frma så sa hon bah: nu har du en bit av jesus. eller nåt sånt. men i alla fall få sen kunde man ta en klunk elkler doppa och jag doppa mens en när jag skulle stoppa den i munnen så stank det alcohål och det luktade inte gott kan jag säga xD aja jag var tvingen att soppa den i munnen så att ingen skulle tro att jag var knäpp i huvet, men sen så när jag hade satt mej ner så böjde jag mej fram och spottade ut den igen ... asso brödet smakade och hade ett papars konistens och vinet smakade ännu värre ! jag klarade liksom inte av det ! haha men i alla fall. sen i bilen så sa pappa att dom måsta ha alcohål i vinet nu för tiden på grund av svininfluensan. men shit the same. men i alla fallså hade jag SO prov idag och då fick 3 andra i klassen gå ut och plugga ist men inta jag jag bah men snälla håkan jag kan inte det här han bah: nej nu sätter du dej ner!
jäkla sur gubbe! aja, men imrogn har jag enegelska prov YAY kan inte ett skit men i alla fall nu ska jag sussa men ha det bra :)

TAKE CARE
Michi


Lämna ett spår
Postat av: nicolina

visste inte att du ska konfa dig, var? i gustavsberg? jag kör i väärmdöö ^^

2009-10-06 @ 15:57:09
URL: http://nicolinaslillaskrivbok.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0