HA-HA

Helluuu bloggen ! :D
haha jaha idag i skolan var allt som canligt förutom att jag bråkar med min ex bästis... haha men det häne igår så det e ingen nyhet xD aja ,men jag bryr mej inte så mycket förytom att jag blir så jäkla piisst off när hon skyller allt på mej ! FYFAN ! aja men i alla fall :D jaha jag vill få tag på min kusin ! men jahg vill inte ringa när klockan e såå mycket ! men i alla fall jag ska sova nu men ha det bra ;D

Pussar
Michi

Lämna ett spår
Postat av: Rebecca

va jag fattar inte vad du menar (;

drev<3

2009-10-08 @ 18:13:53
URL: http://livetsomrebecca.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0