Hos becca :D

Heelluuu :D <3
jaha då sitter jag nu hos becca och slöar xD
haha men det e lite flumm :D sen så ska det hända en rolig sak i helgen vill inte avslöja vad en .. men troligen kommer det stå i den här bloggen i alla fall xD
www.livetsomrebecca.blogg.se
haha så kolla ind et sen när ni har tid ;)
aja , men i alla fall så bråkar jag med Tove, och det började med en stål sen sa hon en sak  jag har sakt till henne i förtroende och jag vart skit arg :@ höll på att skälla ut henne inför heöa kalassen , man jag pallade bara inte men nu kom becca och vill ha tbx sin data såå
Chhhaaaauuuu :D

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0