Prov, Prov och MER Prov ! JAG HATAR PROV!

Hejsan bloggen !
jaha nu sitter jag här på en fredag me SO och Matte hemma och ska jobba Yippi !
det e exakt vad man ska längta efter asso eller hur ? haha aja men i alla fall så idag så har jag inte gjort så mycket .. och jag har ännu inte hittat prao.. det SUGER men jag kanske ska praoa ääässcchh jag vet inte ens vart jag ska praoa men shit the same, men det som suger med våran skola e att om vi åker utanför värmdös komun så kommer vi bara få 15kr att äta för och om vi inte hittar prao plats så kommer vi få gå i skolan helt själva !
det sufer sooom F*****N ! men i alla fall så juste jag har bytt dansgrupp :D med Felicia ofc :)
haha men det e rätt såsvårt det vi går i nu men det e skojj :D haha men i alla fall , så kommer vi nog i kapp ;)
men i alla fall så har det inte hänt så mycket mer än att jag lämnade in min lägenhet i går :S
hoppas att det gick bra ;D
och till er som inte vat vad jag sanckar om så e det en arbete i hemkunskap man får en budget på 20 000 som man ska inreda alla rum med! sen ska man kolla upp vad olika löner man får på jobb och massa skit ! aja men i alla fall så hade jag matte prov idag .. igen asso inte ett till matte prov men ett till PROV ! aja mendet gick ganska bra i alla fall :/ hoppas jag xD haha men sen hade vi kock duellen på HK:N och då skulle man göra eftet eget huve en egnen vegetarisk rätt :D jag gjorde typ en sopp/gryta xD haha men min lärare sa att jag skulle fått VG på bara smacken sen ska allt in om hur man skötte sej och allt.. men alla fick typ veta sitt betyg utom jag :( men det får jag säkert en annan dag :D men i alla fall nu pallar jag inte skriva mer .. men ha det bra i alla fall :D

Pussar


Michi

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0