Trött eller inte trött?

Helluuu bloggen !
jaha idag så har jag inte gjort mer än att varit på opera med klassen -.-
herre gud vi gjorde det föratt umgås lite mer men fan mer en  halva klassen sov juh !
men inte jag föratt jag hade beccasom sov på mej och Alvin som log och typ halv sov på mej xD
men i alla fall och vi ska skriva om det och då kommer det typ bara vara jag och några till som vet vad den handlade om i alla fall xD hahah och det e ju en bra sak :D
Tack becca och Alvin :D
haha aja men i alla fall sen hade jag låvat Becca att jag skulle följa med och hennes broder..
så jag kom hem halv 5 och då hade min konfomation börjat för en halv timme sen så jag palladeinte gå då och då  packade jag ist efter som jag ska till stugan imorgon men jag längtar faktiskt nu vet nu varför??
NÄ det gör ni inte men det e så att Becca ska me !
YAY! det kommer bli jätte kul! enligt mej i alla fall :D
haha men nu pallar jag inte skriva mer men ah det gött :D
Pusspåer ! <33

Kramar
Michi

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0