tssss tids fördriv..

OM MIG
Namn
- Michaela
Bor - Gustavsberg
Syskon - Mina systrar: Jennifer och Alexandra
Född - 951120
Ögonfärg - Grön gula
Längd - 153cm
Sko storlek - 36-37
Höger eller vänsterhänt - Högerhänt
Stjärntecken - Skorpinjonen
Hårfärg - Guld blond
Födelseort - Stockholm
Hudfärg - Ljus Ljus brun

Dagens...
Låt -  En som en kompis har gjort
Saknar - Dej !
Kläder -Jeans, lång t-shirt och kofta
Dagens humör - Trött som F*N
Underkläder - Trosor och bh
Mat - Blodpudding -.-* = knappt nån mat alls
Köp - Klubba
Göra sen - Pluggar SO
Godis - Klubba
Pinsamaste - Dansade fel

SVARA ÄRLIGT!!
Tycker du om att plocka svamp - Yepp det e skojj komma ut lite :D
Var någonstans på kroppen har du mest muskler - Benen och magen
Tycker du att du själv är söt/snygg - Nja jag duger
Du ger mycket komplimanger till andra - Yepp ofc :D
Är du nöjd med ditt förnamn - Yesbox !
Du tycker att du själv är smart - Nja ibland xD
Vad är det sämsta hos dig - Ska alltid ha sista ordet ;)
Vad är det bästa hos dig - Jag vet inte
Har du bra självförtroende - Nja...
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - Många, jag bor framför den !
Du tycker om att vara med tjejer? - Skojjj att vara med tjej kompisarna jue ! :D
Känner du dina grannar - Japp några av dom i alla fall
Vad har du för färg på dina underkläder - Olika xD
Använder du kalsonger varje dag - Jo absolut.. tror ni det själva eller ? haha aldrig i livet !
Svär du ofta - Nej värkligen inte .. haha okej, okej typ 1 gågn i minuten jue! xD
Gillar du skolan - Neeej värkligen INTE !
Har du någon gång skolkat - Nepp xD
Spelar du något instrument -Gitarr :D
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i: Konståkning, Dans (går fortfarande)
Vad ska du jobba som? - inte den blekaste !
Har du några piercningar - Nej inte än i alla fall xD
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Kan hända ibland xD
Tycker du om djur - Jaaa ofc ! xD

Såå det var allt från mej :D
Puss

Michi


Lämna ett spår
Postat av: Elin

*Hudfärg: Vitvitvit



XD<3

2009-11-28 @ 19:10:05
URL: http://[email protected]

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0