After-eightkaka med grädde och mjölk

Helluuu :D
Jaha , då var det fredag idag och jag som har fått ledigt från skolan :D föratt kunna åka upp hit :)
haha , ja men nu är lantmäteriet här som ska mäta ut marken som vi ska köpa :D
jaja så vi har nyss bjudit dom på ficka...
After-eightkaka med grädde.
och sen tog jag mjöl och dom dracka kaffe :D
haha , det e gött :D men i alla fall så gick jag reda på mitt betyg igår från HK:n :D
På bakprovet fick jag ........ 
VG+
och på näringslära provet fick jag.....
G+
YAY, jag är jue skit nöjd faktiskt det är lite skojj mina första betyg denna termin vart inte ens under G haha jaa nu är jag nöööjd,
haha men i alla fall så tycker jag att ni ska kolla in en
blogg som e värd att läsa skit bra och jätte snygg designe
www.mikkanskadeva.blogg.se
men hennes namn e jue bäst :D
haha aja men nu ska jag dra men hadet gött alla godingar :D
pusspåer ! <333

Lämna ett spår
Postat av: Mikkan

Haha du fattar nog så småningom ska du se :)

haha vad söt du är som länkar mig (;

ha en bra dag :)

2009-09-25 @ 11:30:42
URL: http://mikkanskadetva.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0