Dalarna :D

Helluu bloggen :D
jag kom hem från skolan för några timmar sen :) ledsan att jaa inteskrev på en gågn men jag har lagat mat :D
Pasta karbonara (stavninng??)
aja sen skulle jag bara packa lite det bär ju av till sommmar stället senare idag :D
men nu är min syrra på dans och sen ska vi hämta henne sen ska vi åka :D
aja men nu ska jag hjälpa henne med hennes blogg :D
kolla in den sen :
www.undermysky.blogg.se
aa den sak jag fixa nu i alla fall så jag kan inte kriva mer men ha det gött :D
pusspåer ! <33

Lämna ett spår
Postat av: Mikkan

tack så mycket din med. bara en tillfällig design, Vänar på att min ska bli klar :)

Du går bara in på hemsidan och gör som det står. Jätte lätt :)

2009-09-24 @ 17:41:26
URL: http://mikkanskadetva.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0