Dansen =D

Helluu alla glada :D
jaha idag har jag varit i skolan det var inte så skojj.. men vad förväntade ni er att jag skulle skriva ? xD
haha, men i alla fall, jaa, det var inget speciellt idag i skolan förutom att på våran NO håller vi på med örat och ljud och så hade våran NO-lärare nån apparat som typ gjorde värsta pipen, det var fett iriterrande ljud men det var skojj i alla fall :D
haha aja, sen kom jag hem åt lite snabbt, sen så drog jag till dansen :P
haha , jag var typ lite sen, så när jag kom så kom Felicia rusande och krama mej och sa:
- Shit, jag trodde inte att du skulle komma .
men det e så att våran lärare har tagit in massa småtingar i våran grupp så alla böt eller slutade , utom jag och Felicia, och ingen av oss vill nog vara själva där med alla små barnen.
men i alla fall så kanske vi ska byta till en annan , men det e typ mycket svårare , men det e juh alltid lite kul med lita utamningar :D haha aja, men efter vår dans drog hon och jag och kollade på den snadra dansen och vi ska pröva på att va med i den gruppen nästa tisdag :P
men i alla fall så fick jag en kommentar :

Emma
om Ny header.. (igen):
Snygg header, men vem är det mer en dej?:)<3
IP: 217.208.97.36

Och min kompis har frågat mej också så att ni alla vet nu så e det trummisen i heat :D
kolla :
där har ni han trummisen i heat (även han på bilden)

och Tack för en fin komentar Emma :D <33

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0