Hejsan :D

Sorry att jag inte har bloggat på denna blogg men jag har bloggat på den andra men jag tycker det är kul att ha en egen blogg me haha , ja men i allal fall det har hänt jäkligt mycket i mitt områdepå sista tiden det som alltid varit såå lungt.
som senast i lärdags vart en 2 killar i en bil rånade bara i mitt område av 5 maskerade män ! och chafören blev skuten i axeln, såå ja vetafanom man ens vågar gå ut längre.
sen had dom ju hittat en död kvinna i vattnet också rätt så nära mej..
sen har en kvinna blivit skuten i axeln,
allt bara typ i denna månad man bara meh herre gud vafan är det som händer ??!
aja aa, men jag kommer börja blogga lite mer igen :D ska bli skojj :D
haha har saknat min blogg lute kan jag erkänna:D
jaja men hadet bäst :D
pusspåer ! :D <33

Lämna ett spår
Postat av: Anonym

HAHA DU HAR INGA BRÖÖÖÖÖST

2009-11-06 @ 22:09:23

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0