Svenska -.-*

Helluu alla människor :D
jaha ja nu sitter jag på en svenska lektion och bloggar haha , nej men vi ska jobba med en sak om författare och jag har Daniel Defoe :P
haha det hät suger ! aja men nu typ funkar inte kopiatron ehller ! BLÄÄ !
ääääääääschh ! jag pallar inte xD aja ,men nu kommer läraren så Tjaaoouu!! <33

Lämna ett spår
Postat av: Emma

heh,vassågoo! :D<3

2009-10-01 @ 16:02:29
Postat av: amy

SLUTA SÄG ATT DU VILL DÖ!

HOPPAR DU HOPPAR JAG ME!

JAG ÄLSKAR DIG, DU ÄR MIN ÄNGEL, EN UTAV ORSAKERNA ATT JAG VILL LEVA!

2009-10-01 @ 22:08:51
URL: http://amizlove.blogg.se/
Postat av: amy

SLUTA SÄG ATT DU VILL DÖ!

HOPPAR DU HOPPAR JAG ME!

JAG ÄLSKAR DIG, DU ÄR MIN ÄNGEL, EN UTAV ORSAKERNA ATT JAG VILL LEVA!

2009-10-01 @ 22:09:27
URL: http://amizlove.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0