Rubrik saknas ;*

Hejj söta blogg.
Asso det känns som om jag äger denhära bloggen x)
Men de är för att michi inte bloggar ;)
Jag ska få henne att blogga :D

Idag har jag inte gjort något alls, va hemma från skolan.
Men imorgon kommer jag typ ;)
Just nu har jag lust att: shoppa, cykla och va med kompisar ;o
Men det händer nog inte förän i helgen :/

Jag älskar dig syrran.
Du är så jävla underbar.
Ett liv utan dig är inget.
Utan dig finns inte det liv på jorden.
Du är anledningen till att jag pallar.
Killar kommer killar går, men du består.


JAG ÄLSKAR DIG
JAG SAKNAR DIG
JAG VILL INTE GLÖMMA DIG
JAG VILL VA MÄ DIG

ILOVEYOU
ICRYFORYOU
IADOREYOU
IWANNABEWITHYOU







Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0