2010!! :D

Hejsan alla människor :D <3
jaha nu var vi i år 2010 helt plötsligt :)
haha ja mitt nyår var ganska lungt så här så det ut :

Vaknade av att jossan lägger en fryst fläskfile under mitt täcke xD
haha aa det var ett lite udda uppvaknande! ;P haha men sen så åt man ju lite frukost ..
hmm sen duschade ´jag  och sminkade mej sen så drog man ut och åkta lite fyhjulig med alla andra xD
haha sen så när vi kom tillbaka så böt jag om till mina nyårs kläder :D haha min nya tunika ! :D
jaja sen så skulle jag göra efterrätten pannakotta xD haha det är nog inte så många som vet vad det är men det var mumsigt i alla fall och jätte änkelt att göra :)
sen så åt man mat och sen smällde man lite raketer xD haha tjuv startade lite bara (;
sen så vart det efterrätt :D sen lite mer raketer :D sen så vart det ju nåt program på tv om alla roliga stunder på tv3 år 2009 och det måste man ju se :D så det kollade man på sen kom grannarna ner och sa hej, sen gick pappa och restan av grannarna upp föratt rigga raketarna till 12 slaget ;D skit kul :P haha men jag stannade här nere (: sen när vi giuck upp var det typ 10 minuter kvar tills det var dags :D så sen när klockan var prick så började vi smälla raketarna och det var skit kul pappa hade köpt nån låda med massa rakter som avfyrade sej själva, asso man var bara tvungen att tända på en stubin och det var jätte fina raketer ;D jaha sen så närdet var klart så gick vi ner och så gick jossans föreldrar och la sej men jossan stanade kvar och dansade lite med mej och jejje xD haha om kan kalla det dans det var mer att vi visade olika dans steg xD men i alla falls en gick hon och la sej och då vart det ju så att alla gick och la sej men jag la mej och läste ti
ll typ 1 sen somnade jag som en stock xD
sen dagen där på så kommer jossan inklamapnde in i rummet väcker en.. och efter som jag var jätte trött och inte ville gå upp så fick man en våtsärvett i ansiktet :$ ÅÅH! hon och hennes sätt att väcka folk xD
sen så har jag inte gjort så mycket mer idag utom att bråka med lille  syrran...  -.-*
hon har fått en ny kamera och är den ända som har bilder från nyår och innan men nej dom får man inte ta nejnej,
- DOM ÄR TAGNA MED MIN KAMERA OCH JAG TOG DOM BILDERNA OCH JAG VILL HA DOM SJÄLV!  och blah blah blah !
och jag orkar bokstavligen inte med henne ! hon är jätte jobbig och jag vill jätte gärna lägga in bilder till er men nej nej det får manj inte .. men det kommer säkert några snart skani se hon bukar ge med dej i slutändan i alla fall ;)
men nu pallarjaginte skriva mer och ni orkar troligen inta att läsa allt xD haha men  ha det gött!! <33

Pussar!

Michi

Lämna ett spår
Postat av: Jossan

Jag är bäst och så är det bara :D tihihihi <3<3

2010-01-02 @ 21:49:09
URL: http://develich.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0