Avatar

Hejsan alla :D
haha jaga nu har jag inte pallat att skriva på jätte länge men i alla fall xD
hmm, asso i onsdags så var jag på bio med min kompis Josse vi kollade på avatar :D
den var skit bra :D Älskade den! Den var nästan 3 timmar lång men var såännande hela tiden !
ÄLSKADE DEN!
men i alla fall sen var ju sällskapet bra också :D haha  kolla in henne blogg också på :
www.jossans.blogg.se
japp den e också bra :D men i alla fall nu pallar jag inte skriva mer en hare gött :D
Puss
Michi
(inlägget är lite sent skulle igenterligen kommit i torsdags kväll men i alla fall , datan dampade)



Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0