Becca :D<3

Hejsan alla bloggläsare :P inte föratt det är så många men i alla fall ;)
Nu ska vi ta en dag i taget här .. hmm

Onsdag:
Då var jag på bio med josse :D skit kul vi kollade på avatar :D den filmen är värld att se :D men i alla fall :P det gick bra vi gick runt lite i sickla innan bion började :P haha det var några små killar som typ spanade in oss och josse och jag bah ehum okej.. sen när vi kom in och satt oss så satt jag bredvid nån och josse och nån annan men gissa vika josse fick bredvid sej xD båda små pojkaran ! HAHA! hån skrattade lite åt henne då asso xD
hon kunde inte ens sitta i närheten av dom etfer som dom tog upp typ halva hennes stol me xD
sen kommin morsa och hämade oss och sen så ver ag hemme resten av kvällen :)

Torsdag:
då var jag med Becca , Tove och Christopher. det var rätt så kul i alla fall xD myckat skratt :P men tove och Christpher ville sååå gärna kolla på skräck film :P så det blev det även om becca och jag inte ville XD haha stackars becca trodde att hon skulle döö xD det trodde jag att jag skulle me men i alla fall :P
sen så drog Christpher hem och jag drog hem till becca :P det var skojj :P haha aaao den så slggade men ju :P

Fredag:
Idag så gick jag upp runt 9 :P föratt jag skulle till sydpolen med becca :P haha det var skit kul :D
när vi kom dit och betalat så skulle vi gå in och då kom denis becca och hennes mamma in meninte jag efter som mitt kort inte hade lust att funka just då :P så beccas mamma fick hjälpa mej :P men i alla fall det var skit kul mycket skratt :P
sen så kom jag hem och va med becca :P

Sen idag så vet det att vara med becca igen så man kan säga att jag haft en Becca vecka :P
haha aja nu ska jag avra social med becca så hare !
Juste vad tycker ni om min nya design da??n:D
fick lite hjälp av becc att få allt svart men headern gjorde jag helt skälv :D
aja Hare !
underbaratse Becca :D <33 tryck på bilden om ni vill kolla in hennes blogg :D

Pussar !

Michi


Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0