Första dagen i skolan...

Hejsan ..
idag ver det första skoldagen för min del .. det sööög! Båda min kompisar som jag ungicks mest men har slutat i min klass! det suger !

känns jätte hämskt och ensamt! :'(  vill inte vara ensam i skolan !
Jag vill byta men får inte det ! det suger :'(
Snälla min BRUDAR byt tbx! :'(
SAKNAR ER SOM FAN EFTER FÖRSTA DAGEN ! TÄNK EFTER 2 ÅR DÅ !
ÄLSKAR ER MEST OCH SAKNAR ER JÄTTE MYKT !

ELIN OCH TOVE !
ÄLSKAR ER !



<3

    =
Mina BRUDAR!<3333



ÄLSKAR er båda når enormt !
Och så lämmnar ni mej !


Pussar
Eran Michi


Lämna ett spår
Postat av: Din Toviis <3

Jag älskar diig otroligt mycket gumman men det fuckade inte med pluggandet i kvarnis:/ men om jag fick bestäma skulle du och elin följa med till Hemmesta! <3 För jag älskar er båda mina små älsklingar!!! :D <333

2010-01-12 @ 18:07:51
URL: http://sakalladblondie.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0