God morgon :D

Haha kanske inte riktigt är morgan men i alla fall :P
haha jaga händer idag da?? :O haha själv har jag inte hunnit gjort så mycket, har kollat på tv sen drog kussen och hennes päron idag så hela familjen drog ut med fyhjuligen xD haha det var lite skojj  :D
haha men min lille syrra vill fortfarande inte att jag ska lägga ut bilderna -.-* så det kommer nog inte bli några heller men jag får ta egna nån annan gång :D men i alla fall så kommer det en bild på min nyårs outfit i alla fall :D
men nu ska jag kila men ha det bra puss

michi


Lämna ett spår
Postat av: Johanna

hej! =)

vill du ha ett tips på hur du gör din blogg lite roligare?

- Lägg in fler bilder

- lägg till lite färg på överskrifterna.



Kolla gärna in min blogg.

Ha det bra<3

Kramis

2010-01-02 @ 19:02:42
URL: http://typjohannna.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0