Gomorgon :D

Gomogon :D
Jaha , gick upp runt 10 idag :P  päronen kom in och väckte en -.-*
men det e föratt skolan börjar imorgon känns jätte häämskt! vill inte att lovet ska ta slut :( men så är det ...
sådet blir baratt kravla sej upp ur sängen imorgon och GÅ till skolan efter som SL inte har skickat ut våra buss kort än... -.- så jag hoppas inte att det är  kallt :P jaga idag har jag städat mitt rum :P det var väll inte så kul :P
men nu är det klart :P ska snart in och hjälpa mormor lite med maten hons ka bjuda alla på mat idag :D
men i alla fall det var väl allt somhänt idag så hare !

Puss
Michi

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0