Läxor... -.-

Jaha nu, så har jag gjort alla mina läxor :D stolt :D men i alla fall så hade jag små snackat lite med linn att hänka med till söderhamn men det kommer nog inte att bli avpå grund av att, jag glömde min matte bok och min lärade ringde hem till mej :( inte kul ...
men i alla fall. sen så hade vi 2 inställda lektioner idag :D HAH ! slutade typ 12 ! skit bra ju !
men när jag kom hem så var det bara tt plugga matte :/ inte kul sen så har jag nu gjort mina glosor..
Känns jätte jobbigt att gå till skolan , imorgon...
Typ dom som jag "unmgås" med i skolan har bråkat ett tag och när jag e med dom så blir jag bara mer och mer inblandad och det är inte kul!
och idag så tänkte jag strunta i alla ! men går inte ! gör ont i mej när dom ropar på mej och bah sitt här ! och smilar med hela ansiktet ! DET GÅR INTE ATT INTE SÄTTA SEJ DÄR DÅ!
då blir mina andra kompisar sura !och om jag e med dom känner jag mej  jätte elak mot dom andra ..

VILL BYTA SKOLA FAN ! HATAR DEN! TRIVS INTE LÄNGRE! INTE MED DOM FLESTA LÄRARNA INTE MED KLASSEN ! vill bara byta skola nu asso!

aja , men nu ska jag äta .
Men hare !

Pussar
Michi


Lämna ett spår
Postat av: nicolina

du får inte byta skola! då får du med mig att göra!

2010-01-14 @ 20:02:49
URL: http://nicolinaslillaskrivbok.blogg.se/
Postat av: Tove<3

Byt till min skola!!! :D bästa skolan 4-ever! :D:D <333333333333333

2010-01-17 @ 16:55:03
URL: http://sakalladblondie.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0