lite gott och blandat fårn 2009 :D

Becca på väg till Dalarna :D
Haha, jag när jag och becca e på väg hem från dalarna :D
Becca :D vet inte hur gammal bilden är :) men den är jäkligt charmig :D
en utav bilderna jag tog i studion :DLollo jag och lippa :Dnär jag hade varit med lollo så hade man rosa lugg :D<33
sommarens första och sista skrubsår  ;D
 jag och lollo på väg hem från ung08! haha sista bilden är smått charmig :D <33
frukost på taket ! :D <33
Amy och hennes familj kom upp till dalarna i sommras! :D <33
studsmatta i spöregn :D <333
jag och josse dan efter skolavslutingen :D <33
asso nu pallar jag inte lägga upp fler bilder :P men kommer säkert fler senare :D <333
pussar!

Michi

Lämna ett spår
Postat av: josse

gillar bilden på dej och mig michi <33333

2010-01-05 @ 21:36:33
URL: http://jossans.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0