Slapp dag :D

Hejsan igen :D
hah idag så har det inte hänt så mycket :P jag har varit med becca en stund på förmiddagen sen så har jag bara varit hemma sen :) riktigt skönt faktist :P nä, men det har varit en äkta chill dag :D
aha, ja sen så kollade vi nyss klart på baksmällan farbror och hans tjej kom upp och skulle kolla på den med oss :) men i alla fall .. så imorgon kanske jag ska färga mitt hår brunt ? vad tycker ni ? :D haha , asso pass på innan skolan börjar i alla fall :P
aja men nu ska jag vara social med gästerna :P haha men om ni inte har sett baksmällan har ni missat nåt kan jag säga er ;) aja men hare i alla fall :)

Pussar

Michi

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0