Sorry..

Sorry att jag inte har uppdaterat men harv varit lite dålig och e det fortfarande :P men det e typ bättre nu ;)
men i alla fall så igår kom JOSSAN kussen förbi ;)
Han har ju tagit körkort nu ;)
GRATTIS JOSSAN ! <3333333333
så vi åkte en sväng så att hon kunde tanka sen hämtade vi upp jejje :)
Hon hade varit hos en kompis men i alla fall sen drog jossan run 11 och jag gick och la mej :)
Asso jag måste sova sittandes på grund av min HOSTA! kan fan inte andas annars! ligger bara och hostar !
Det suger ! får fan nackspärr ju !
Sen så drog jag till nacka igår efter skolan med Micha och Aleksandra :D
det var skit kul tills det vart ett bråk , mellan ALeksandra och Micha mot några andra så men fick inte så fina telefon samtal kan jag säga :O
aja men nu pallar jag inte skriva mer :P

Pussar
Michi


Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0