Tips :D

Hejsan alla :D

Idag var det andra dagen i skolan :D
Haha, fick ett tips av Emma att lyssna på Mikas nya platta : The boy who knew too much
Faktiskt riktigt bra :P Haha tack Emma :D
sen så kom tora Tbx idag Jippie! :D
hin berättade om allt hon gjort i indonesien på engeslak lektionen :D sen så hände lite annat jag inte kan ta upp här :/ men ni kommer säkert få reda på det på nåt sätt :P
men nu annars så har det varit en helt vanlig dag :P haha , aja, tänkte lägga in en låt varje dag som jag lyssnar mycket på den dagen :P här kommer en :D


As bra :D <3

Pussar
Michi

Lämna ett spår
Postat av: Emma

Heeehee, MIKA ÄR BÄÄÄÄST! <33

2010-01-14 @ 21:29:25
Postat av: Emma

Heeehee, MIKA ÄR BÄÄÄÄST! <33

2010-01-14 @ 21:29:50

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0