Förlåt... :/

Hejsan bloggen :D
Hur är det med er da? :D
Hehe , förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men har inte pallat.. Men i alla fall nu skriver jag ju i alla fall ;)
Bättre nu än aldrig :D Men i alla fall idag har jag inte gjort så mycket.. Jag har mest varit inne och slappat.. Hihi^^ Men sen så åkte Jejjes komisar hem idag och då kom Patrik, My, Erik och Lee(Li) upp :D
Jätte trevliga :D Kommer bli sjukt kul ;) Men i alla fall idag så har jag badat ! Det var ju sjukt varmt ! Typ 35+ i solen x) Så drog ner till stranden och badade lite med lille syrran MEn det var vääääldigt mycket folk.. Så man kunde ju knappt röra sej i vattnet.. Men i alla fall.. Sen så när vi kom till baka så kollade jag lite på tv :P Sen så tog jag en lååång promenad ner till en annan strand och ringde till en kompis :) Kul att höra hennes röst  ..:)
Saknar dej Amy! <3
Men i alla fall sen så vart det värsta åskvädret det mullrade typ hela tiden och blixrade lite.. :/ Men det regnade inte..Men sen så kom det värsta störtskuren så jag, Lee, Erik och lillesyrran drog ut och koppade studsmatta i regnet :D Man vart totalt genom blöt (A) Sen när jag skulle gå in  så hoppar alla ner i poolen så n  då kan men ju fan inte bara skitai det så det vart ner i poolen med kläderna på x) Mohaha Busigt xD
Nejnej, Men Nu sitter man här och inte gör någonting alls xP hehe har grymt tråkigt..
Men jag palalr inte slösa bort hela mitt liv på att blogga så ha det GÖTT ! :D Puss på er!
Michaela

Tänkte att det kanske skulle vara lite roligare med en bild i alla fall ;) Mohaha sen så ser man lite av mitt urgryma halsband :D <333333

Lämna ett spår
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej du.

Förlåt om jag stör men skulle bli jätteglad om du ville rösta på min bild. Det är en direkt länk så tar bara 6 sek.. :)

http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

Du BEHÖVER inte säga att du har röstat, för det ser jag. =)<3



Tack på förhand.

Förlåt om jag skickat detta innan.

2010-07-11 @ 22:09:44
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0