Godkväll bloggen ! :D

Efter mitt senaste inlägg så har jag varit och spelat mini golf med familjen och sen så har jag gått på mina promenad :D
Mohaha men i alla fall, annars har jag inte gjort så mycket :P Vad har ni gjort ? :D
Hmm, Men nu kollar jag på en dokumentär på 2an som heter "Forgetting Dad" Den handlar om en man som var med om en bilolycka och tappade minnet...
Men asso som trodde att han bara lotsades men efter 13 år så är det bara tt acseptera den nya personen som han ahde blivit men sen så skrev han i ett brev typ " Idag lärde jag mej skriva hela alfabetet.." och så ställer dom som fick brevet sej ju frågan hur skrev han brevet och breven innan ? Men i alla fall...vid det laget hade han separetat från sin fru och träffat en ny VÄLDIGT ung tjej och dan hade flyttat flera hundra mil från hans gamla liv och vänner...
USCH ! HEMSKT !
Personligen tror jag bara att han var missnöjd med sitt liv och ville ha ett nytt så han låtsades bara :/
Men det är min åsikt ..
Men den e faktiskt intressant :)
Men nu pallar jag inte skriva mer med er :P
Men ha det gött i alla fall :D
Puss på er! <333
Mohaha tänkte bara skryta lite om amys gryyymt sexiga rosa keps ;) Mohaha tag med den upp hit så hon får klara sej utan den i 2 veckor till x) <333 (okej jag ser äckligt smal ut på den här bilden märkte jag :S men jag är ingen jävla pinne som det ser ut som.. Och tack gode gud för det ;)  )


Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0