Hejsan ! :D

Hejsan bloggen ! :D
Förlåtr att jag inte har skrivit på ett tag men internet har inte funkat .. :/
Vi är ju vid sommarstugan så vi har månads internet så nu får vi bara sitta vid datan i 1 timme -.-*
Vilket jag gjorde tidigare idag men hehe ^^ Ingen e hemma  just nu så ingen får veta :D
Men i alla fall.. Igår så bjäd våran granne oss på midda!:D På ett 4STJÄRNIGT HOTELL :O:O:O:O:O
Lyx...
Men i alla fall :)
Det var grymt lyxigt först var det skaldjurs buffé ! Såjag åt massa rökt lax! :D Hehe jag hatar all fisk men den var god i alla fall :) och sen så åt jag ju såklart potatias till det ! :D
Men i alla fall.. Efterrätten var GRYMT goood ! :D Det var typ cholkadmousse! Eller hur det nu stavas x) Haha men seriöst när notan kom så höll jag på att dö den gick typ på 2000 KR! :O:O:O:O:O okej det var överdrivet mycket!
Hehe men i alla fall, sen idag så har jag inte gjort ett SKIT ! :O
Har varit gryyymt tråkigt ska jag säga er ! :D
MEn i alla fall snart kommer lite bilder och min favvo låt för tillfället ! :D
Puss på er ! <3
Här sitter jag och äter efterrätt ! :D
Kan  tyvärr inte ladda upp fler bilder med det här internet...

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0