Jag lär Lee(Li) fula ord x)

Hejsan bloggen ! :D
Hur är det med er idag ? :D haha :P
Ni kanske undrar över min replik .. Hehe jo det är så att jag inte alltid är så fin i munne och sen så har vi lilla Lee som bara är 8 år som gääärna lyssnar och lär x) Så nu vet hon några ord som hon inte ska veta om xD
Hehe ^^ Thats me :P Haha...
Men i alla fall sen så drog vi upp till Ludvika idag :P Och jag köpte ett par badshorts (stavnning??) på barn avdelningen (A) Haha men om man är liten så är man x) Hehe men jag kan ju ha från dam avdelningen också men i alla fall x) Hehe sen tror jag fan att det var från killavdelningen ! XD Men paölla bry sej ! Jag har på mej det jag känner för ! xD KÄNN PÅ DEN XD
Haha men i alla fall sen efter så stannade vi tilli smedjebacken och tog en glass :P
Jag tog en Julleskål :D Haha i den så får man..
• 3 kulor glass
• Maränger
• Banan (men det tog inte jag xD)
• Grädde
• Topping
• Strössel

Hehe japp så efter så är man jätte mätt :P Haha ;)
Men i alla fall sen så när vi kom hem så gick jag ut med grannhunden på en liten promenad :P
Sen när jag och Lee kom tillbaka så drog vi alla och bada! :D Så JÄVLA sköönt i vattnet ! :D
Haha men i allla fall, sen så drog vi hem och jag satte mej här :) Ska nog snart gå på min lååång promenad och vara litenyttig :D :P
Hehe^^ Men innan så får jag väl göra något med Lee så hon slipper tråka igäl sej :P
Men nu ska jag dra men hare gött och försök att klara er utan mej nu ;)
Pussar&Kramar
Michaela

Mohaha mitt lockiga hår ! :D Efter en natt med flätor! :D

Lämna ett spår
Postat av: Juice

Fina människa <3<3

2010-07-12 @ 22:56:18
URL: http://andetjuv.blogg.se/

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0