KLAR med allt som ska göras idag :D

Hej igen x)
Hehe, nu har jag bäddat i lill stugan för mej och Tove :D Sen så har jag duschat och fixat lite :) Städat lite i mitt rum och nu är jag klar för dagen nu är det bara att vänta på att lilla gumman ska komma :D Hon tar bussen från stockholm kl. 17:00 och kommer hit runt 20:00 ! :D Haha hon kommer vara så rastlös har i lilla dalarna ;)
Haha men tänkte öladda upp lite bilder nu när jag ändå har tråkigt ;) Haha kommer lita gott och blandat från midsommar och MASSA :D OCh från idag :P
Pussar&Kramar
Michaela
Sötaste lillasyrran från midsommar :) <3 Hon var med i blöjlaget x) Jag var med i rabarberna xD vi hade 5-kamp :D
HAHAH! Skulle plocka upp äpplet ur vattnet -.- Jag var sämst på det x) Lille syrran ÄGDE mej på det xP 
Haha, När jag och lille syrran "tävlar" xD Och lilla sötaste Nova står och kollar på :)
Här har ni oss! :D Rabarberna x) Klockren bild :) Men visste inte om alla ville vara med på den :/ Men jag och store syrran e med i alla fall :D
Här har vi blöjlaget x) Haha ! Också väldigt fin bild ;) x)
Här är jag och lille syrran! :D <33 Hehe jag ser lite mondo ut men i alla fall x)
MOHAHA! Vilka har snyggast sängar? Vah? vah? Jo jag och Tove! :D <333 Haha nej men vi hade inget val det va det som fanns x) Och som Pippi säger, Man tar väl det man haver xD
Toves Ursnygga säng ;) <33
Min Grymt sexiga säng x'D
Här är jag nyduschad och gosig x)
Men här var det slut på mina bilder :) Men kommer komma massa fler i alla fall :D

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0