Lite om mej..

Hejsan :D
Ehum, jo jag har tråkigt och tänkte ni vet ju inte så mycket om mej ;) eller såklart gör ju några det som typ alla mina kompisar x) Men i alla fall :D Så här kommer lite rolig fakta :D

Namn: Michaela Salava
Syskon: Storesyster Jennifer, Lillasyster Alexandra
Bor: Stockhomls län :D
Längd: 1,55 typ x)
vikt: Typ 40 kg xD
Ålder: 14 snart 15 år (hehe aah kanske inte såå snart men i alla fall x)  )
Födelsedag: 20 novemnber
Intressen: Dansa, sjunga och shoppa ! :D
Musik: Hmm, Mest Rock men mycket blandat :)
Hårfärg: Guldblont :P
Ögonfärg: Grön gula :D
Artist: Eminem men då e det inte bara för hans musik utanför att hans låtar närstan alltid har en mening.. Och Musik som inte har en mening är det ingen mening att lyssna på ;)
Idol: Det är nog mina två kusiner Josefin och Linn :)

Jaaah mer har kan inte jag komma på men är det något ni vill veta sååå FRÅGA! :D Jag svarar på ALLT ! :D
Puss på er! <3
FRÅN LEKSANDSOMMARLAND! :D Jag till vänster och lilla Erik till höger :D

Lämna ett spår

Kommentera gärna om du orkar och vill göra mig glad;)

Vad kallas du?
Ska jag komma ihåg dig?

Mejladress här tack (Bara jag som ser)

Har du blogg eller annan hemsida så jag kan kika in?

Hälsa en hälsning;)

Trackback
RSS 2.0